środa, 10 maja 2017

Cotton LuLa. Uszczęśliwi Twojego malucha!

Cotton Lula to fanpage stworzony z myślą o naszych maluchach. Postanowiłyśmy napisać o tym miejscu, gdyż propozycje zachwycają, a profesjonalizm ujmuje. W ofercie można znaleźć czapeczki, chusty oraz opaski i kominy na szyję. Poza odzieżą znajdziemy szeroką gamę akcesoriów dziecięcych wykonanych z wysokiej jakości tkanin.

ELEGANCJA
Szyk i wyczucie stylu jest niezwykle ważne w tworzeniu ubranek dziecięcych. Dzieci to nasze pociechy, które czerpią wzorce z naszych wyborów . Niezwykle ważny jest fakt , że poczucie naszej estetyki może zaoowocować. Założę się że większość z Was sama nie projektuje ubrań, a jedynie wybiera z propozycji znanych marek czy też kreatorów hand made. Prawdziwy znawca trendów wie jak ,, dokopać '' i nie przesadzić . Przyznajcie sami, że komplecik na zdjęciu poniżej jest po prostu rewelacyjny! Różowe pomponiki dodają dziecięcej świeżości, uszka pokazują odrobinę szaleństwa, które drzemie w naszych maluchach :)
 
Propozycja dla małych księżniczek w stonowanym kolorze pudrowo różowym i szarości. Najmodniejsze zestawienie tego sezonu.

MODA W ROZOWYCH OKULARACH :)

Najważniejsze to mieć swój własny gust! Jeśli maluch zażyczy sobie kocyka z niebieskimi jednorożcami w połączeniu z zielonym/fioletowym/brązowym minky to zbędne są rady sprzedawców, że takie zestawienie nie pasuje.  Nie raz spotkałam się z sugestiami, a nawet krytyką iż mój pomysł może być za mdły czy za krzykliwy. Oczywiście u takiego sprzedawcy nie kupiłam, a sklep dodałam do czarnej listy. Jeśli moje dziecko będzie chciało jednorożce na kwiatkach w połączeniu z moro, to oczekuje iż twórca powie, że moje dziecko ma wyobraźnie i z chęcią wykona taki projekt :) To dzieci są najważniejsze i to my rodzice i sprzedawcy powinniśm dbać o to by spełniać ich marzenia :) Z racji tego, że uwielbiam kolory chciałabym Wam pokazać świetne połączenie, które mnie poraziło i kusi oj kusi :) 


BEZPIECZEŃSTWO NA PIERWSZYM MIEJSCU 
Wstyd się przyznać, ale jak moja corka  była mała, a ja musiałam na chwilkę spuścić ją z oczu to kładłam obok poduszki. Nie wiedziałam wówczas iż istnieje taki wynalazek jak kokon niemowlęcy. Takie rozwiązanie to świetna alternatywa beciku, czy nawet łózeczka. Maluch nam z pewnością nie ucieknie, a co za tym idzie nie stanie sie krzywda. Cotton Lula oferuje przepiękne kokony z regulacją.  Można powiedzieć , że kokon rośnie wraz z dzieckiem. 


Kokon niemowlęcy w wybranej kolorystyce dostępny na Cotton LuLa

NAJWAZNIEJSZY JEST NAJMNIEJSZY SZCZEGÓŁ 

Uwielbiam uszytki, uwielbiam kreatywność, ale nie lubię fuszerki. Kupiłam kilka wkładek do wózka i każda jedna leży w szafie. Moje ruchliwe dziecko ściąga wkladkę, i tylko denerwuje się, że coś ją uwiera i przeszkadza. Uważam, że nie tylko ja mam taki problem, Dlatego chciałabym pochwalić Cotton LuLa za to , że znalazła rozwiązanie . Wkładki uszyte sa z dbałością o kazdy detal, dlatego nie widzą żadnych przeciwskazań ku temu, by dążyć do jej  posiadania .


Chciałybyśmy Was wszystkich zaprosic do odwiedzenia strony na facebooku Cotton LuLa. Na pewno znajdziecie piekne zdjęcia przedstawiające uszytki idealne dla waszych pociech . Zbliża się Dzień Dziecka, także jesli nie macie pomysłu na prezent to myślę, że macie ogromne szanse na znalezienie oryginalnego upominku . 
Pozdrawiamy serdecznie A&A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz