czwartek, 26 października 2017

POD LUPĄ ! :) FOTOKSIĄŻKA Saal-Digital

Uwielbiam robić zdjęcia mojej rodzinie. Każda chwila zapisana na fotografii to dla mnie trwałe wspomnienie, którego nigdy nie chce zapomnieć. Niestety nie jestem fanką przechowywania zdjęć na laptopie, dysku twardym i innych nośnikach. Boję się, że elektronika zawiedzie i spotka mnie złośliwość rzeczy martwych. Dlatego zawszedodatkowo wybieram wersję papierową, odbitki etc. Oczywiście przezorny zawsze ubezpieczony, więc także moi bliscy obdarowani są najpiękniejszymi ujęciami zwłaszcza mojej córeczki :) 

Od jakiegoś czasu w socialmediach krąży mnóstwo wspisów odnośnie świetnych produktów proponowanych przez Saal-Digital. Pomyślałam:,, Świetna reklama! " Jakie było moje zdziwienie gdy ja również dostałam się do testu fotoksiążki. Jestem laikiem jeśli chodzi o pisanie opinii dlatego pomyślałam, ze firma dba o każdego potencjalnego klienta i wszystkich traktuje na najwyższym poziomie. Przyznam szczerze, że zanim jeszcze zainstalowałam program do wykonania projektu fotoksiążki już moja próżność została mile połaskotana:) 

Dostałam szansę na otrzymanie produktu jakim jest fotoksiążka. Zdecydowałam się na klasyczny wzór, a wewnątrz postanowiłam umieścić zdjęcia najważniejszej osoby w moim życiu, mojej córeczki .Powiem Wam, że program do przygotowania fotoksiążki z początku wydał mi się strasznie skomplikowany. Rozpoczynałam zabawę kilka razy , po czym dopiero załapałam i stwierdziłam, że całość jest dziecinnie prosta! Z pozoru niektóre rzeczy groźniej brzmią i wyglądają niż są w rzeczywistości. Poradziłam sobie! Może projekt nie jest idealny, może i źle przycięłam zdjęcia, ale starałam się z całych sił i myślę, że niewiele jest niedociągnięć z mojej strony. Ogromny plus za to, że możliwość personalizacji fotoksiążki jest łatwa w przygotowaniu i nie trzeba być informatykiem , by poradzić sobie z jej realizacją.


CZAS OCZEKIWANIA : EKSPRESOWY! Przyznam szczerze, że wybór formy zapłaty jedynie za koszt wysyłki jest dla mnie rzeczą skomplikowaną, gdyż nie posiadam polskiego konta! Możliwość płatności kartą debetową/kredytową online ucieszyła mnie podwójnie, gdyż nie musiałam nikogo angażować w wykonanie dla mnie przelewu. Prostota zamówienia, potwierdzenie wysłane na maila pozostało oczekiwać przesyłki. Jaka była moja radość gdy po paru dniach dostałam smsa od kuriera! Po otworzeniu paczki szok i niedowierzanie! Nie spodziewałam się, że ta fotoksiażka wywoła u mnie łzy wzruszenia! Wykonana w profesjonalny sposób, z najwyższej jakości tworzyw . Wielkie brawa! Troszkę żałuję, że nie wybrałam dodatkowej opcji błyszczącego papieru gdyż jednak mat może się łatwiej pobrudzić skoro fotoksiążkę oglądam kilka razy dziennie! Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, bo już jestem przekonana , że jest to pierwszy produkt od producenta, ale na pewno nie ostatni. 


Chciałybyśmy z córeczką i mężem podziękować za możliwość posiadania cudownej fotoksiążki!:)



Z całego serca zapraszam was na stronę Saal-Digital , możecie znaleźć nie tylko interesujące produkty, ale także sami spróbować szczęścia w wielu testach lub skorzystać z wielu ciekawych promocji !      http://www.saal-digital.pl/ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz